Lelaki Kiriman Tuhan Episod 10

Share:
Lelaki Kiriman Tuhan Episod 10 | Sinopsis Drama Lelaki Kiriman Tuhan – Mengisahkan Naira ( Mira Filzah ) seorang gadis yang garang dan selalu berwajah masam. Dia tidak percaya kepada lelaki yang cuba mendekatinya, bagi Naira semua yang cuba mendekatinya tidak ikhlas dan suka mengambil kesempatan sahaja. Lelaki yang mengaku mencintai separuh mati pun akan pergi bila mengetahui dia banyak tanggung beban hutang keluarga. Nampak sangat tak bersungguh-sungguh untuk menyayanginya dan tak mahu susah bersama.


Lelaki Kiriman Tuhan Episod 10



Tiba-tiba mucul seorang lelaki yang berperangai hantu menganggu hidup Naira. Iqbal Raid ( Remy Ishak ) namanya. Raid seronok untuk menawan hati Naira yang muka macam jeruk, ego dan sombong itu. Macam-macam Raid cuba untuk berbaik-baik dengan Naira.

artikal berkaitan : Lelaki Kiriman Tuhan episod 1
artikel berkaitan : Lelaki Kiriman Tuhan Episod 10
Raid selalu ada bila Naira dalam keadaan susah dan bermasalah. Dia sanggup buat apa saja, berkorban untuk membantu Naira dan tidak seperti lelaki yang lain. Lama-lama Raid yang miring dan berperangai hantu itulah yang dirindu Naira. Tidak mahu bercinta sebelum nikah, Naira sejutu untuk berkahwin segera walau dibantah oleh abang kandung sendiri iaitu Mirza.


Nak tahu lagi detail dan mendalami watak-watak yang ada dalam lelaki kiriman tuhan ini, jom tonton video di bawah.




Video - Lelaki Kiriman Tuhan episod 11

No comments

LIKE PAGE KAMI UNTUK BERITA TERKINI Button Close